24 Ocak 2015 Cumartesi

ETS 2 - Anadolu MAP v1.45 + Ölüm Yolu

Anadolu Haritası Mart güncellemesi . 24 yeni şehir ve birçok yeni yol . Çevre detaylandırmaları ve daha fazlası. Euro Truck simulator 2 Türkiye Haritası .









Gelen Yenilikler

24 yeni şehir eklendi
korkuteli tuneli yapıldı
Antalya Havalimanı ve bazı çevresel düzenlemeler
Karadeniz bölgesi tümüyle tabelalandırıldı
bütün şehirlerin giriş ve çıkış tabelaları eklendi
Bazı firmalar türk firmalarına çevrildi

Giresun adası eklendi
oyundaki bazı problemler giderildi.

Bazı bölgelerde yol çalışmaları sıklandırıldı ve çeşitlendirildi.
Muğlanın haritadaki yeri yüzünden yeri           değiştirildi. Muğlanın eski yerini Fethiye şehri aldı











Anadolu MAP





Ölüm Yolu





İlk Defa İndirecek Olan Arkadaşların Dikkate :  indireceğiniz dosyalar : anadoluharitasiv1050.zip - anadoluharitasiv1200 ege paketi.zip - anadolumapv1000.zip - yeni_3.zip



KURULUM

İndirdiğiniz Bu Dört RAR Arşivlerini Belgelerim > Euro Truck Simulator2 > Mod klasörüne atın yeni profil oluşturun ve profil seçme ekranında bu üç dosyayı da işaretleyin tamamdır.
Kurulum Videosu Aşağıdadır.






Harita Modu ETS2 1.8.25 Sürümü İçindir.Diğer Sürümlerde Çalışmaz.
Yapımcı : Kazım USLU Arkadaşımıza Teşekkür Ederiz.
Unutmayın Bu Dört dosyayıda indirmeniz Gereklidir.Aksi Taktirde Mod Çalışmaz.
Rar Şifresi vardır ama buna ihtiyacınız yoktur. Bu şifre Modun devamının gelmesi için koyulmuştur.Lütfen Şifre ile İlgili Sorular Sormayınız.




anadoluharitasiv1050 (48 MB)



anadoluharitasiv1200 ege paketi (50 MB)



anadolumapv1000 (49 MB)


yeni_3 (429 MB)






43 yorum:

  1. Yeni 3 klasörünü ne yapcağız söylerseniz sevinirim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba kardeşim indirdiğin tüm arşivleri olduğu gibi mod klosörüne at.Yeni_3.zip'de dahil.Sonra oyunun profil düzenleme ekranından modları aktif edip kullanabilirsin...

      Sil
    2. yeni 3 modunu aktifleştiriyorum ama bolge secme yeri kilitli yardım edin lütfen

      Sil
  2. 4 dosyayıda indirdim yeni profil açıp oyuna girdim görev bittikten sonra tek seferlik işe bastığım anda oyundan atıyor.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba eğer oyun sürümünüz 1.8.25 ise ve bu modda oyundan atıyorsa kullanmakta olduğunuz başka modlar varsa onları iptal edip denermisiniz.

      Sil
    2. başka mod yok bende yine de atıyor yardım...

      Sil
  3. başka mod yok sürüm 1.8.2.5s yazıyor

    YanıtlaSil
  4. ETS2 1.8.25 Sürümü nereden indire biliriz?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. http://modmerkesi.blogspot.com.tr/search/label/G%C3%9CNCELLEME

      Sil
    2. teşekkürler onu halletim ama bir sorunum daha var oyuna giriyorum başlangıçta bir yük veriyor onu bırakıp başka yük alamıyorum neden ? yada o yükü nereye götüreceğim mavi bir dorse ile başlatıyor?

      Sil
  5. oyuna başladığımda bir yük ile başlatıyor beni o yükü nereye götüreceğimi göstermiyor yeni yükte alamıyorum nasıl hallede bilirim bu sorunu ?

    YanıtlaSil
  6. burdur ve ıspartaya geçiş yok oraya yük aldıgında geçemiyorsun oraya?

    YanıtlaSil
  7. ya oyuna girerken çalışmayı durdurdu hatası veriyor ve başka mod yüklemedim 4 ünüde yükledim ve etkinleştirdim ancak atıyor oyundan sebebi ne sölermisiniz?

    YanıtlaSil
  8. abi indirmek için hangisine bascaz

    YanıtlaSil
  9. Yanıtlar
    1. merhaba kardeşim sürümün 1.8.25 ise sorun olmaması gerek diğer sürümlerle uyumlu değil mod.

      Sil
  10. abi sürüm uyumlu ama tek seferlik işe basınca oyundan atıyor

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kardeşim zaten mod yarım yamalak yapılmış tam bitmiş sayılmaz ve eksikleri çok haritayı yapan arkadaş ta söyledi bunu o yüzden hata almanız normal.

      Sil
  11. sürümüm 1.8.2.5 oyundan atıyor neden

    YanıtlaSil
  12. açıyorum oyunu sadece o 3 modu seçp uygulaya basyorum o yükleme ekranında çalışmayı durdurdu diyor sürümüm uymlu sorun nedir

    YanıtlaSil
  13. Selam bu dosyalar 1_20_1 surumu icin gecerlimi?

    YanıtlaSil
  14. beim sürüm 1.21.1 ama açılmıyor

    YanıtlaSil
  15. Yanıtlar
    1. Şifreyi bilmiyorum kardeşim zaten gerek yok şifreye direk mod klosörüne at modu tamam.

      Sil
  16. arkadaşım iyi güzel yapmışsınızda sabahtan beri sinir etti bu oyun beni, oyun sürümüm 1.1.1 di sürüm güncelleyip 1.8.2.5e yükselttim ve vermiş oldugunuz 4 rar klasörünü indirip mod klasörüne attım oyuna girip video da ki gibi ayarlamaları yapıp oluştura tıkladıktan sonra o dolan şey dolmadan oyundan atıyor ! başka hiç bir mod yok ve sürüm 1.8.2.5 şu anda.. lütfen buna bir çözüm getirin ayrıca o nasıl bir video öyle adam oluştur kısmına kadar anlatmış oluştura gelince tıklayıp göstermemiş devamını :@

    YanıtlaSil
  17. rar şifresi ne

    YanıtlaSil
  18. Oyunun sürümünü nerden bakıcaz

    YanıtlaSil
  19. abi açılmıo ben 4 dosyayı da mmod klasçrüne attm giriom beni oyundan atıyo ne yapabilirm

    YanıtlaSil
  20. KARDEŞİM YAPTIM OYUNDAN ATTI SÜRÜM 1825 SÜRÜMÜ YARDIMCI OLURMUSUN

    YanıtlaSil
  21. kardeş bu oyuna girerken etıyor aktivasyonda yapıom haritayıdaa seçiyom yinede atıyor deli olacam yav bi çözümü var mı

    YanıtlaSil
  22. kardeş bu oyuna girerken etıyor aktivasyonda yapıom haritayıdaa seçiyom yinede atıyor deli olacam yav bi çözümü var mı

    YanıtlaSil
  23. linklere tıklıyorum link.tl geliyor geç diyorum sayfadan çıkıyorum ondan sonra skip geliyor onuda geçiyorum sitesi geliyor karşıma hiç birşey gelmiyor yardım edinn

    YanıtlaSil
  24. linklere tıklıyorum link.tl geliyor geç diyorum sayfadan çıkıyorum ondan sonra skip geliyor onuda geçiyorum sitesi geliyor karşıma hiç birşey gelmiyor yardım edinn

    YanıtlaSil
  25. kardesım bu lınk gelıo https://link.tl/index_nomap.php baska bıse olmıyor

    YanıtlaSil
  26. Acil yardım indiremiyorum ne olur yarım edin.

    YanıtlaSil